کاور اسپیگن La Manon Classy آیفون 11 Pro
کاور اسپیگن La Manon Classy آیفون 11 Pro
کاور اسپیگن La Manon Classy آیفون 11 Pro
کاور اسپیگن La Manon Classy آیفون 11 Pro

کاور اسپیگن La Manon Classy آیفون 11 Pro

دسته بندی: قاب آیفون سری ۱۱برند: اسپیگن

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

توضیحات

معرفی قاب اسپیگن آیفون ۱۱ | Spigen La Manon Classy Case iPhone 11

قاب اسپیگن La Manon Classy یکی از بهترین انتخاب‌ها برای حفاظت از گوشی هوشمند آیفون ۱۱ شماست. این قاب از طراحی ظریف و زیبا بهره‌مند است که ترکیبی از الگوهای خطی و پلاک طلایی روی آن قرار داده شده است. در این مقاله به معرفی ویژگی‌ها و خصوصیات این قاب زیبا پرداخته خواهد شد.

۱. طراحی زیبا و خیره‌کننده

یکی از ویژگی‌های بارز قاب La Manon Classy طراحی زیبا و خیره‌کننده‌اش است. الگوهای خطی و پلاک طلایی روی قاب، این قاب را به یک انتخاب شیک برای دارندگان آیفون ۱۱ تبدیل کرده‌اند. این طراحی نه تنها زیبایی گوشی شما را افزایش می‌دهد بلکه از جنسیت و شیاطینگی آیفون شما نیز حفاظت می‌کند.

۲. طراحی نازک و سبک با الگوی مینیمال

قاب La Manon Classy با الگوی مینیمال خود به آیفون ۱۱ شما زیبایی و ظرافت اضافه می‌کند. این قاب نه تنها نازک و سبک است بلکه الگوهای کمی روی آن وجود دارد که حفظ قابلیت حمل آسان، نگه‌داشتن گوشی به‌طور مطمئن و مقاومت در برابر اثرات انگشت را تضمین می‌کند.

۳. لایه انعطاف‌پذیر TPU با لبه‌های بلند

این قاب دارای لایه‌ای از مواد TPU انعطاف‌پذیر است که در کنار الگوهای خطی، از حفاظت بیشتری نسبت به دوربین و صفحه نمایش آیفون ۱۱ شما اطمینان می‌دهد. لبه‌های بلند این قاب از آسیب‌های ممکن به دوربین و صفحه نمایش گوشی جلوگیری می‌کند.

۴. ارتباط آسان با دکمه‌ها و پورت‌ها

یکی دیگر از ویژگی‌های قاب La Manon Classy، وجود برش‌ها و دکمه‌های لمسی دقیق است که به شما امکان دسترسی سریع به تمامی دکمه‌ها و پورت‌های گوشی را می‌دهد. این ویژگی می‌گوید که استفاده از گوشی شما هنگام استفاده از این قاب بی‌مشکل خواهد بود.

۵. سازگاری با آیفون ۱۱

این قاب تنها با آیفون ۱۱ (۶.۱ اینچ) سازگار است و با آیفون ۱۱ Pro (5.8 اینچ) و آیفون ۱۱ Pro Max (6.5 اینچ) سازگار نیست. پس اگر یک آیفون ۱۱ دارید، این قاب گزینه‌ای عالی برای حفاظت از گوشی شما است.

با گوشی آیفون ۱۱ خود از زیبایی و عملکرد همزمان بهره‌مند شوید و از قاب اسپیگن La Manon Classy برای حفاظت از این دستگاه هوشمند خارق‌العاده خود بهره ببرید. این قاب با طراحی زیبا، انعطاف‌پذیری بالا، و دسترسی آسان به تمامی اجزای گوشی، بهترین گزینه برای دارندگان آیفون ۱۱ است.

 

 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

کاور اسپیگن La Manon Classy آیفون 11 Pro

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط